THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥ Tempus fugit! ♥

♥ Tempus fugit! ♥

joi, 15 iulie 2010

Asta simt!

Ma simt singura.Singura.Parasita de toti cei dragi..de toti pe cei care ii iubesc.Ma simt a nimanui.Nimeni nu ma intelege,toti au ceva de reprosat la adresa persoanei mele.Nimei nu sta si realizeaza realmente ce este in sufletul meu.Simt cum ma degradez incet-incet,cum sufletul meu se micsoreaza,devenind din ce in ce mai mic si mai nesemnificativ!Prieteni nu am...nu am deloc.O persoana care ma iubeste nici atat!Nu pot sa-i spun nimanui nimic.Ma inchid in mine..pentru a nu-i impovara pe ceilalti cu problemele mele.Si asa nu intereseaza pe nimeni ceea ce eu simt sau gandesc...Am atatea sperante,vise neimplinite.Vreau sa devin cineva cu adevarat important.Vreau sa fiu iubita de toti oamenii,sa le aduc bucuria in casa,sa zambeasca desi sunt tristi cand ma zaresc pe strada,sa le alin durerea cu un sfat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu